2013. február 15., péntek

Minden most kezdődik el...

már ami a blogolást illeti:-) Eddig csak készítettem szorgalmasan a HurkaCuccokat, most eljött az ideje, hogy írjak is, facebook-nál kicsit részletesebben. 
Ma végre elkészült a második számú fotósátram:-) 
Az első méreteit tekintve túl nagy lett, mondhatnám megalomán: állvány kellett volna (vagy egy hosszabb karú lámpa), hogy megfelelően bevilágítsam borult idő esetén. A létrát sem volt kedvem ide-oda cibálni (spájzból ki, spájzba vissza) minden egyes alkalommal, mikor elkészült egy újabb HurkaCucc. Ragyogó napsütésre se számíthattam mostanában, úgyhogy hosszas magamat rábeszélés után készítettem egy kisebb, a célnak sokkal jobban megfelelő fotósátrat. Íme az eredmény:
A nagy és a kicsit kisebb
Mire jó, ha van egy ilyen a háznál? Tárgyfotózásnál jól jön, ha szeretnél fehér hátteret a képeiden és elkerülni a vakuhasználatot, ami nálam fotósátor nélkül bent még a legnapsütöttebb helyiségben is előfordult így télen. Persze ebben az is benne van, hogy nem vagyok egy fotófenomén:-) No meg ha azt szeretnéd, hogy a képeid az általad kínált termékről szóljanak és ne a háttérről, és a lehető legélethűbben adják vissza az eredeti színeket. Persze vannak ún. hangulatképek is, de arról majd később.


Íme egy fotósátor nélkül készült kép:


És egy másik, ugyanarról, de már a dobozból:

Van még mit tanulni bőven, de már alakul, azt hiszem:-) 
A csináld magad fotósátor leírását itt találtam: http://www.csik.net/node/688


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése