2013. február 18., hétfő

Címkegyár

Rabul ejtett két motring gyönyörű fonal, mondhatni behálóztak. Nagyon szeretem a színátmenetes fonalakat, legalább úgy, mint Gombóc Artúr a csokoládét... Hogy pontosan mi is lesz belőlük, még titok, de azért ennyit megmutathatok:


Közben kevésbé izgalmas, de annál fontosabb dolgokkal is foglalkoztam az elmúlt napokban. Például kis árcédulákat gyártottam. 
A februári ASZPIK-on, jobb híján - vagy inkább idő hiányában - még az ártáblás megoldáshoz folyamodtam, ami nem bizonyult túl praktikusnak: útban voltak, leestek, a kupac aljára kerültek, vagy épp nem a megfelelő helyen landoltak. 
Szerkesztettem hát kisebb cédulákat, amik egyenként rákerülnek majd a termékekre. Az ár mellett helyett kapott az anyagösszetétel és az emblémám is, de készültek ár nélküliek is, gondolva a jövőbeni tombolás és egyéb jótékony felajánlásokra. 



Komoly szerkesztőprogramot nem igényel az elkészítésük, excelben is vidáman kivitelezhetők. Nekem 105 darab fért egy oldalra, nyomtató kartont használtam, vonalzó mentén sniccerrel daraboltam fel végül, és cipészárral lyukasztottam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése