2014. november 16., vasárnap

Gyalogbodzával festettem...

gyönyörű kéket, zöldet és lilát. Bokorrá, sőt kisebb fává terebélyesedő rokonával ellentétben, ez a kis útszéli, erőteljes színeket ad, ami első számú kedvencemmé léptette elő. A sokadik adag fonalon is mély árnyalatokat produkál, de egy idő után már nem kéket, hanem lilákat. A fonalakat timsóval pácoltam, tiszta vízzel öblítettem és ecetes vízben fixáltam. 

Az első adag fonal mélykék lett.


Először a bogyóval kékre, majd a levelekből főzött sárga festékkel zöldre színeztem a fonalat.


Körsál készült belőle és messzire került itthonról ;-)
A lila is megérkezett. Bársonykával festettem hozzá sárgát.



Fontam, cérnáztam és egy manósál kerekedett belőle.


És végül pamutfonalon is kipróbáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése